Reklamace

7. června 2017 v 12:31 | bretislav |  Různé
Když jsem letos prošvihnul prodejní výstavu skalniček u Fausta, hledal jsem spásu v M., když jsme tam z chaty zavítali na obvyklou návštěvu do DD.
s Faustem se tohle srovnávat nemůže, ale ty stromečky mě lapily

o
jeden z nich (acer palmatum) už v domácím koutku zdomácněl, nevím jen, proč jeho původně červené listy během čtyř dní, kdy jsme byli na chatě, změnily barvu na zelenou. Během těch dní zůstal odkázán na vodu na dně vnějšího květináče, do kterého jsem ho i s jeho původním vložil. Přišlo mi, že nestrádal a působí zatím svěže, tak snad je taková proměna běžná (?)

Teď k té avizované reklamaci..
Že potřebuju nové boty, vždycky ví nejlíp (samozřejmě!) má polovička. Zkraje dubna mi nahlásila, že dne tolikátého a tolikátého bych se měl vypravit do nejmenovaného velkokšeftu, nejlíp hned ráno, aby mi někdo "šikovný botky" nevyfouk, jak je do placu daj.
Že bych si mohl (měl) nějaké koupit vím taky (pomalu celoročně), ale jsem trochu "vybíravej", což vůbec neznamená, že bych si žádal zrovna botky hogo fogo, a taky přece mám v záhlaví blogu ono charakteristické: "začnu zítra.."..
Když zítra ne a ne a nepřichází, v zájmu pohody a klidu uznal a ocenil jsem nápad ženy a že to tedy v den "D" zkusím...

Nikdo mi je nevyfouk a chodilo se v nich překvapivě nevídaně pohodlně. Po necelých dvou měsících jsem na nich objevil změnu - viz foto.. Vzpomněl jsem si na opakovaná poznání z minulého století, kdy ani značka Puma mi nikdy nevydržela déle než jednu sezonu, natožpak aby vydržel dnešní výrobek z kategorie "na jedno použití", jak já jim říkám. Na svou obhajobu teď podotýkám, že už dávno při chůzi na cestě ležící kameny ani jiné předměty neokopávám.

Tedy reklamace. Mají na ni 30 dní, prý to vyřídí v době kratší. Zbývá ještě týden, kdy se mají ozvat. Náhradní už mám, na Floře jsem obešel 4 obchody, než v posledním z nich jsem se trefil. Adidasky jsem ještě neměl, tak uvidím(e).

Místo ofocení čerstvých botek končím jiným obrázkem - taky čerstvým - s nadějí, že v tomto případě se bez reklamace obejdeme. Tady by to bylo o dost horší, opravujou a zateplujou nám střechu.
o

 


Komentáře

1 bretislav bretislav | E-mail | Web | 14. června 2017 v 8:39 | Reagovat

Poznámka k té reklamaci..
Podle zákona 30 dní na vyřízení mají. Sympaťák, s kterým jsem reklamaci sepisoval, mě při mé nelibosti (přece potřebuju hned nějaké boty na chození) chlácholil, že to 30 dní trvat nebude..
Tak jsem tam v pondělí, kdy do zákonného limitu zbývaly 3 dny, vyrazil..
Jinej tamní hoch (tentokrát dost nesympatickej) po mé odpovědi, jestli jsem dostal o vyřízení esemesku, projevil naprostej nezájem věc zkusit nějak popostrčit..
Nechápu, co tam někde o rozpáraných botách řeší skoro už měsíc. A naštvalo mě to.

2 bretislav bretislav | E-mail | Web | 16. června 2017 v 11:43 | Reagovat

Dodatek..
Sláva slávoucí, vyřízeno. Leč smítka v zacházení se zákazníkem by se tady věru našla. Doma dopočítal jsem se dnů třiceti a od nich pořád nic..
Přijal mě zas ten samej hoch, jako v pondělí. Do mého lejstra se zahleděl pohledem přímo badatelským a pravil: "je 15.6., reklamace byla sepsána 16.5., tedy 30dní neuplynulo".
Když jsem mu řekl, že květen má 31 dní a já těch 30 dní napočítal, ještě chvíli hloubal a pak s lejstrem odkvačil kamsi do útrob prodejny a viděl jsem, že cestou telefonuje. Po nějaké době se vrátil a mlčky podal lejstro nejbližší pokladní, která mi odpovídající částku vyplatila. Žádné slovo eventuelní omluvy či komentáře.
Na firemním triku měl na zádech nápis ve smyslu, že čerstvost je jejich zájmem. :-P

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama